loading...
دانلود فیلم
sina بازدید : 11 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی Ball Voyage با حرکت گوشی ( سنسور شتاب سنج)
بازی جذاب اندروید

 با بازی هایی که با حرکت گوشی انجام می گیرند آشنا هستید؟بازی  حفظ تعادل توپ را برای اندروید خود دانلود کنید و از سبک جدید لذت ببرید.در این مطلب از سایت  ، با معرفی یک بازی جذاب و دوست داشتنی در خدمت شما گیمرهای آندرویدی هستیم. Ball Voyage نام یک بازی جدید است که در سبک یکی از بازی های قدیمی کامپیوتر با نام Ballance است ، در این بازی شما بایست ضمن حفظ تعادل توپ ، آن را به سمت مراحل و اهداف تعیین شده هدایت کنید ، با معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا شما هم از دوست داران بازی های در سبک واقعیت هستید؟ Ball Voyage با این هدف به آندروید مارکت آمده است ! حرکات فیزیکی شما با اسمارت فون و یا تبلت آندروید جهت هدایت و حفظ تعادل توپ قرمز رنگ با گرافیک و گیم پلی سه بعدی این بازی ، هیجان خاصی را ایجاد کرده اند ! در این بازی شما بایست توپ قرمز رنگی را با حرکات دستگاهتان هدایت کنید و با این عمل ، به صورت آنلاین به رقابت با تعداد فراوانی از پلیرهای Ball Voyage در سراسر جهان به رقابت مشغول باشید. تعداد مراحل این بازی بسیار زیاد و وست داشتنی هستند ؛ البته برای کاربران حرفه ای و پر ادعا تعداد ۸ مرحله سخت و جذاب طراحی شده است که به انتخاب خودشان می توانند مهارت خود را امتحان کنند. گیم پلی این بازی تا حد دیوانه واری جذاب است ؛ به گونه ای تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آن را پشت سر بگذارید ، از این پس شما معتاد آن شده اید ! این بازی دارای یک گرافیک ایده آل و گیم پلی دوست داشتنی با ترکیب حرکات فیزیکی است و در مجموع دارای ۳۲ مرحله در مناطق مختلف می باشد. شما همچنین می توانید رنگ توپ را از حالت پیش فرض به رنگ مورد علاقه تان تغییر بدهید ؛ لازم به ذکر است که Ball Voyage برای دستگاه ها با نمایشگرهای مختلف نیز بهینه سازی شده است. امیدواریم لذت ببرید.

sina بازدید : 13 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی در سبک زوما برای اندروید

بازی های اندروید برتر

اگر از علاقه مندان بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده و جذاب هستنید حتما سری بازی های زوما یا لوکسور را به خاطر دارید ! این بار مشابه این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید. لوکسور و زوما از محبوب ترین بازی های کامپیوتری با حجمی کم ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کردند. Marble Blast Legend نیز یک گیم پلی دوست داشتنی و مشابه با این بازی ها را دارد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اکنون می توانید سری جدید بازی مشابه با Zuma را در دستگاه های قابل حمل خود بازی کنید ! Marble Blast Legend نام این بازی محبوب و دوست داشتنی است که توسط کمپانی معروفی که عناوینی همچون Save My Bird و Bubble Bird Rescue را عرضه کرده ، در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. در این بازی دوست داشتنی ، مجموعه ای از توپ های رنگی از یک سمت از نمایشگر به صورت متصل به همدیگر شروع به حرکت می کنند ، شما به عنوان پلیر این بازی ، در بخش میانی دستگاهی را در اختیار دارید که توپ های رنگی را به ترتیبی که سیستم هوشمند ین بازی طراحی کرده است پرتاب می کنید. شما بایست توپ هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد ، به سمت توپ های همرنگ نشانه گیری و پرتاب کنید تا از زنجیره توپ ها حذف گردند. لازم به ذکر است که برای حذف توپ های متصل به هم ، باید تعداد مجموعه توپ های زنجیره و توپ پرتابی شما حداقل ۳ عدد و یا بیشتر باشد. در واقع شما با شلیک توپ ها و حذف آنان از زنجیره ، سرعت حرکت آنان را کاهش می دهید و از افتادن توپ ها در گودال جلوگیری می کنید. امیدواریم این بازی زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

 

 

sina بازدید : 12 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 دانلود بازی میوه ها برای اندروید
بازی رنگارنگ برای اندروید

 با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از ۱۰۰ مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.

sina بازدید : 30 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود فیلم The Amazing Spider-Man 2 2014

دانلود فیلم کامل the amazing spider-man 2 2014 مرد عنکبوتی ۲۰۱۴

spider دانلود فیلم The Amazing Spider Man 2 2014

 

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده : بیا تو ملودی

ژانر : اکشن ، ماجرایی

فرمت : Mkv

حجم : ۵۵۰مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

وضعیت زیرنویس فارسی  : …

کیفیت فیلم: CAM

خلاصه داستان : ندرو گارفیلد در «اسپایدرمن شگفت‌انگیز ۲» (The Amazing Spider-Man 2) بار دیگر در نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن ظاهر شده و جیمی فاکس نقش الکترو ضدقهرمان فیلم را بازی می‌کند.  پیتر پارکر زندگی پرجنب و‌ جوشی دارد. او از یک سو در قالب اسپایدرمن با آدم‌های بد مبارزه می‌کند و از سوی دیگر وقت خود را با گوئن استیسی (با بازی اما استون) می‌گذراند. پیتر قولی را که به پدر گوئن درمورد محافظت از او داده، فراموش نکرده، اما اتفاقات به شکلی رقم می‌خورد که او نمی‌تواند به قول خود عمل کند. شرایط پیتر زمانی عوض می‌شود که یک ضدقهرمان جدید به نام الکترو از راه می‌رسد، یک دوست قدیمی به نام هری آزبورن (دین دیهان) بازمی‌گردد و پیتر سرنخ‌هایی از گذشته خود پیدا می‌کند.

sina بازدید : 11 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم Pompeii 2014

pompeii ver4 دانلود فیلم اکشن Pompeii 2014

 

ژانر فیلم : اکشن | درام | ماجراجویی

فرمت : Mkv

حجم : ۵۰۰مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

وضعیت زیرنویس :فارسی

کیفیت : TS

خلاصه داستان فیلم  : دانلود فیلم Pompeii 2014 :یک گلادیاتور که سابقا برده بوده، به دختری اشراف زاده علاقه پیدا می کند اما در همین حین آتش فشان شهر پامپی در حال فوران است و این گلادیاتور باید علاوه بر دختر مورد علاقه اش، با افرادی که خانواده اش را به قتل رسانده اند نیز مقابله کن

sina بازدید : 15 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید از ما بهترون با کیفیت عالی

:: نسخه با کیفیت عالی و DVDRip ::

Az  Ma Behtaroon_tehmovie

نام فیلم : از ما بهترون

گروه فیلم : اجتماعی /طنز

سال تولید : ۱۳۸۹

کارگردانمهرداد فرید

بازیگرانرضا عطاران، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه‌خواه، ملکه رنجبر، مریم امیرجلالی، بروز ارجمند، نادر سلیمانی، مریم سعادت و ارژنگ امیرفضلی و…

خلاصه داستان : احسان روزنامه نگاری نیمه روشنفکر است که تاکنون هرچه نوشته، مورد توجه مردم واقع نشده است. تا اینکه سلسله گزارش هایی را می نویسد که کاملاً عامه پسند و درباره رمالی است. انتشار این گزارش ها اگرچه نام احسان را به عنوان روزنامه نگاری موفق سر زبان می اندازد، اما او را دچار دردسرهای عجیب می کند و…

 

sina بازدید : 10 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید این زنها با کیفیت عالی

این-زن-ها

نام فیلم : این زنها

گروه فیلم : اجتماعی /طنز

سال تولید : ۱۳۹۱

کارگردان : عباس رزیجی

بازیگران : لیلا اوتادی ، مرجانه گلچین ، رامتین خدا پناهی،و…

خلاصه داستان : خانمی که مدیر شرکت است به دلیل اینکه نتوانسته ازدواج موفقی داشته باشد با سخت گیری به کارمند خود زمینه دخالت همسر او را فراهم کرده که باعث میشود ….

 

sina بازدید : 18 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم The Soloist 2009

The Soloist 2009 دانلود فيلم The Soloist 2009

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده : گروه باکس فیلم

ژانر : بیوگرافی ، درام ، موزیکال

فرمت : Mkv

حجم : ۸۵۰مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی ، آمریکا ، فرانسه

وضعیت زیرنویس : …

کیفیت : BluRay 720p
خلاصه داستان : یک خبرنگار در حالی که دنبال یک موضوع جدید می گردد، با یک نوازنده بی خانمان که در «جولیارد» آموزش دیده آشنا می شود.

sina بازدید : 42 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم The Blind Side 2009

دانلود فیلم The Blind Side 2009 با کیفیت – BluRay 720p

The Blind Side 2009 دانلود فيلم The Blind Side 2009

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده : گروه باکس فیلم

ژانر : بیوگرافی ، درام ، ورزشی

فرمت : Mkv

حجم : ۸۵۰مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

وضعیت زیرنویس : …

کیفیت : BluRay 720p
خلاصه داستان : داستان «مایکل اوهر»، پسری آشفته و آواره که به کمک یک زن خیرخواه و خانواده‌ی او، تبدیل به یک بازیکن تمام عیار در فوتبال آمریکایی شد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به سایت ما نمره دهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 448
  • بازدید کلی : 4,653